Cuprins:

Abia se crăpase de ziuă când am început urcarea din Bușteni spre Poiana Coștilei și apoi pe Valea Cerbului.

O ploaie mocănească ne-a însoțit o bună parte din drum și s-a oprit doar cu câteva minute înainte de a intra pe Valea Țapului. Ca bonus, ceața deasă ne lăsa să vedem doar la câțiva metri în față. Chiar ne întrebam dacă mai are rost să continuăm în condițiile date.

Am continuat.

Au urmat câteva ore bune de mers prin ceață și umezeală, sperând totuși că, la un moment dat, va ieși soarele.

Până să ajungem în Brâul cu Jnepeni, ne-am distrat cățărându-ne pe stânca udă de pe Valea Țapului, făcându-ne manichiura în prizele "la baltă" și pășind în cel mai delicat mod posibil pe porțiunile de pământ îmbibat cu apă.

Pe Brâul cu Jnepeni...așa cum numele îi și spune, a urmat un lung desiș de jnepeni... care ne-a făcut să avem parte de un peeling profesional în toată regula. Ce mai, Spa cum rar găsești în altă parte.

După ce am ajuns pe Creasta Frumoasă, ne-am îndreptat spre Valea Seacă a Coștilei, tot prin ceață și prin jnepeni, și apoi spre Hornul Ascuns. Am înghețat și în regrupări, și în timp ce-l cățăram, dar, odată ce-am ieșit din horn negurile s-au risipit. Priveliștea, greu de descris.

Ocolirea Dintelui din Colți, cu marele hău de sub el, cu prize mici și puține, m-a făcut să simt adrenalină cum nu am mai simțit de mult.

Cum nu le poți avea pe toate, din cauza frigului, bateria de la GoPro a cedat de tot. Cadrele de pe Creasta Mălinului au fost filmate cu telefonul, foarte incomod de ținut în mână.

Ne-am retras pe Brâna Mare a Coștilei - Valea Priponului - Valea Cerbului.

Întreaga tură ne-a luat în jur de 15 ore.